Najczęściej zadawane pytania

Proszę o kontakt mailowy dok.brzegowy@gmail.com lub telefoniczny 724-741-366. W przypadku gdy nie odbieram połączenia, proszę o wiadomość sms.
Pracuję tylko w ramach konsultacji online, więc jak najbardziej. W przypadku państw, w których obowiązuje inna strefa czasowa, postaram się znaleźć dogodny dla obydwu stron termin.
Niestety, aktualnie nie przyjmuję pacjentów stacjonarnie. Możliwa jest tylko konsultacja online.
Bardzo różne. Staram się przyjmować pacjentów 2 razy w tygodniu w godzinach od rana do późnego popołudnia, ale bywa, że wizyty kontrolne ustalam dodatkowo, aby zachować ciągłość opieki. Bardzo często dorzucam terminy sobotnie, ale który konkretnie będzie to weekend, jestem w stanie potwierdzić dopiero na początku danego miesiąca. Najlepiej pytać na bieżąco.
Nie. Pacjentom, którzy są już pod moją opieką, niejako gwarantuję termin konsultacji kontrolnej w ciągu najdalej 2-3 tygodni od zgłoszenia przez niego takiej potrzeby.

Płatność za konsultacje powinna nastąpić najpóźniej do 3 dni roboczych przed wizytą (czyli jeśli wizyta jest np. w poniedziałek, płatność musi pojawić się na moim koncie najpóźniej w czwartek tygodnia poprzedzającego). W przeciwnym razie wizyta zostaje anulowana. Płatność przelewem.

Kurs #CHLOedukacja – płatność może odbyć się w sposób tradycyjny, przelewem albo za pośrednictwem platformy PayU, w tym BLIK.

Przykro mi, ale nie zajmuję się tradycyjnym odchudzaniem.

Nie. Pracuję na zasadzie konsultacji, wykorzystując do tego swoje własne materiały. Nie przepadam za jadłospisami, ponieważ zależy mi na edukacji pacjenta już na całe jego życie, z uwzględnieniem oczywiście zasad prawidłowego odżywiania, ale i przyjemności “zgodnie z umiarem”.

W przypadku pacjentów onkologicznych z kolei, ułożony jadłospis może nie sprawdzić się podczas każdego etapu np. chemioterapii (pacjent może borykać się z różnymi dolegliwościami przy kolejnych cyklach), stąd także i w tej grupie pracuję konsultacyjnie.

Tylko jeśli jest Pan/Pani pacjentem Narodowego Instytutu Onkologicznego w Krakowie. Wtedy proszę po prostu zarejestrować się do mnie do Poradni Żywieniowej Instytutu przez Rejestrację Główną.
Oczywiście! Z tego powodu aktywnie prowadzę kanały w social media (na Facebooku i Instagramie), nagrywam podcasty (YouTube i Spotify), jak również uczestniczę w transmisjach live Stowarzyszenia Pacjentów Bariatrycznych CHLO na Facebooku, gdzie odpowiadam na pytania uczestników spotkania.
Proszę sprawdzić czy są dostępne miejsca na grupowych warsztatach #CHLOedukacja albo wybrać nagrany kurs. Treść odpowiada standardowej konsultacji indywidualnej przygotowującej do operacji bariatrycznej. Po kursie, na życzenie wystawiane jest zaświadczenie o udziale, które akceptuje część ośrodków (np. Kraków) jako wymagana konsultacja dietetyka. Jeśli zależy Pani/Panu na takim zaświadczeniu, proszę wcześniej sprawdzić czy szpital w którym planowana jest operacja, akceptuje taką formę edukacji.

Nowe terminy pojawiają się na moim Facebooku oraz Instagramie.

Na zajęcia przygotowujące do operacji #CHLOedukacja dedykowany mail to chloedukacja@gmail.com
Na zajęcia dla pacjentów po operacji (rok i dalej), mail do kontaktu to z kolei reCHLOedukacja@gmail.com

Proszę zapoznać się z ofertą nagranego kursu, który powstał w odpowiedzi właśnie na warsztaty #CHLOedukacja. Treść kursu odpowiada warsztatom, a nawet jest znacznie szersza.

Konsultacje pacjentów przygotowujących się do operacji prowadzę na zasadzie edukacji żywieniowej. Oznacza to, że jeśli nie ma wyraźnego wskazania ze strony szpitala, że ma zostać dokonana ocena sposobu odżywiania pacjenta, spotkanie będzie miało charakter edukacyjny. Zaświadczenie będzie natomiast potwierdzać udział w takim spotkaniu oraz zawierać informację, że pacjent wszystkie te kwestie akceptuje i rozumie. Wystarczy więc 1 wizyta. Celem kompleksowego przygotowania do operacji polecam jednak zaplanowanie przynajmniej 2 wizyt przed i 1 po zabiegu.
Jak najbardziej. Jeśli są to pytania drobne, nie ma problemu aby w okresie wczesnym po naszej konsultacji napisać do mnie maila. Jeśli kontakt jest częstszy, a pytania rozbudowane, wtedy proszę o umówienie się na konsultację kontrolną.
Za zakupione produkty można zapłacić przelewem tradycyjnym albo za pośrednictwem platformy PayU, w tym BLIK.

Oczywiście! Proszę o kontakt w tej sprawie: dok.brzegowy@gmail.com. Łukasz Brzegowy zajmie się przygotowaniem potrzebnego dokumentu.